Thursday 4 October 2018

को हुन पशुपति को भट्ट ??





मल्ल कालको अन्त्यतिर वि.स.१३८२--१३९५ मा जयस्थिती मल्लको शासनकालमा तत्कालीन नेपाल (काठमान्डौ उपत्यका) मा मल्ल शासन प्रति जनता असन्तुष्ट हुदै गएपछि राजा चिन्तित भए र शासन सता कसरि लम्ब्याउने भनि सल्लाहाकार हरुसंग राय सल्लाह गरे ! राजाको सल्लाहाकार ले  भारत को जनतालाइ युरेसिया बाट शरणार्थीको रुपमा भारतवर्ष प्रवेश गरेको बाहुनहरुले वर्णव्यबस्था र जातिवाद मा विभाजन गरि फुटाएर शासन गरेको यता पनि त्यसै गरे फुटाउ र शासन गर्न ठिक हुने सल्लाह दिए पछि नेपाल मा पनि सोहि अनुसार वर्णव्यबस्था र जातिको निर्माण गर्नको लागि भारतको बाहुनलाइ गुहारे !!!!!!

भारत बाट श्रीनाथ भट्ट को नेतृत्व मा पांचजनाको बाहुन टोलि क्रमस:(१)श्रीनाथ भट्ट(कान्यकुब्ज)  (२)रघुनाथ झा मैथिल(३)महिनाथ भट्टराइ(४)किर्तिनाथ उपाध्याय(५)रामनाथ झा लाइ विशेषज्ञ को रुपमा झिकाए र काठमान्डौ उपत्यका मा भारत को जस्तै वर्णव्यबस्था र जातिवाद को बिउ रोपे

यसरि वर्णव्यबस्था जस्तो क्रुर व्यवस्था को निर्माण गरि जनता विच उंच,निच को खाडल बनाए र शासन सता लम्ब्याए ! त्यसपछिको शासक हरुले झन संसार कै क्रुर पुस्तक मनुस्मृति लाइ नै कानुन बनाइ लागु गरे

यसरि गुण लाएपछि राजाले ति भारतिय बाहुनहरुलाइ नेपाल मै बस्न अनुरोध गरे  के सेवा गरौ भनि प्रस्ताव राखे "बाहुनटोलिको नेता श्रीनाथ भट्ट ले त्यतिवेला सबैभन्दा आम्दानि को स्रोत पशुपति को पुजारि आफु र आफ्नै वंंशज हुनुपर्ने प्रस्ताव राखे !उक्त प्रस्ताव राजाले सहर्ष स्विकार गरि भट्ट लाइ सम्मान पुर्वक पुजारि बनाइयो ।तथा अन्य बाहुन हरुलाइ समेत उच्च सम्मान गर्दै महत्वपूर्ण स्थान दिए !!

मल्ल काल अगाडि नेपाल मा वर्णव्यबस्था तथा जातिप्रथा र जातिविभेद छुवाछुत नेपाल मा थिएन ! नेपालमा बाहुनहरुको आगमन पहिलो पटक मल्ल कालमा नै हो !
जुन बाहुनको कृपाले सतासुख लगायत का भौतिक सुखसुविधा प्राप्त गरेकोछ त्यसलाइ पशुपति को पुजारी बाट किन हटाउंछ ?आज नेपाल को सर्वसक्तिमान कोहि छ भन्ने ति पशुपति को भट्ट नै हुन जसलाइ नेपाल मै सबैभन्दा बढि सुखसुविधा प्राप्त छ  यो त्यै क्रुर बाहुनको सन्तान हो जसले वर्णव्यबस्था को निर्माण गरि ८०% नेपालि लाइ बाहुनवाद को दलदल मा फसायो !!!!!!!!!

(विस्तार को लागि  मधुसुदन पाण्डे द्वारा लिखित पुस्तक " नेपालको जनजाति हरु"हेर्नुहोला )
सहयोगी मित्र हरु Purna Karki,Tamang sohan ,GB Mangol

No comments:

Post a Comment